Mb10a Klantenservice

MB10a klantenservice en privacybeleid om u beter van dienst te kunnen zijn.
Via onze winkel zijn onderdelen voor Uw Volvo Penta MB10a, MB10a of Marna S gemakkelijk te bestellen. U vindt de onderdelen door via productcategorie het betreffende item te kiezen. U kunt natuurlijk ook gebruik maken van de zoekfunctie hier kunt u op naam of gedeelte van omschrijving zoeken.

Daarbij is het nog steeds belangrijk om persoonlijk contact te hebben over specifieke onderdelen of reparaties. Dus bel voor een persoonlijk advies of ondersteuning zodat u de juiste keuzes kunt maken.

Veel gestelde vragen over bestellen in de MB10A shop (FAQ)

1) Voorraad & Verzenden

1- Wanneer worden bestelde goederen geleverd?
Op werkdagen voor 15.00 uur geplaatste bestellingen worden dezelfde dag verstuurd als de artikelen op voorraad zijn. Mocht er niet staan dat het op voorraad is dan kan het langer duren voordat wij het opsturen. U krijgt dan bericht over de exacte levertijd. Uw bestelling wordt verzonden met Post.nl en wordt veelal de volgende dag bij u afgeleverd. We hebben vrijwel alles op voorraad en indien er vertraging is krijgt u daarvan bericht.
2- Hoeveel betaal ik voor verzenden?
De verzendkosten bedragen voor pakket tot 10 kg  6,95 en tot 20 kg 15,00
Levering van zware pakketten en gevaarlijke stoffen in overleg of afhalen.
3- Wat betaal ik voor verzending buiten Nederland?
Voor levering naar buitenland worden de verzendkosten doorberekend.
4- Wanneer en hoe moet ik betalen?
Levering alleen na een iDeal betaling. Met iDeal kunt u vertrouwd, veilig en gemakkelijk uw online aankopen afrekenen. U rekent af in uw vertrouwde internet betaalomgeving van uw eigen bank.
5- Zending niet in goede orde ontvangen?
Graag per ommegaande reageren op telefoonnummer 0513 622124 en u dient per mail een melding te maken het liefst met een foto.
6- Wanneer kan ik mijn bestelling afhalen?
Als u kiest voor afhalen dan kunt u uw pakket afhalen op onze openingstijden nadat u een bevestiging heeft ontvangen dat uw bestelling klaar ligt.

 

 

2) Niet goed en dan?

1- Niet tevreden over een artikel.
Bent u niet tevreden over een artikel wat u bij ons heeft gekocht: breng of stuur het binnen 5 dagen terug in de originele verpakking we geven u dan uw geld terug.
2- Verkeerd besteld I.
U heeft per ongeluk een verkeerd artikel besteld maar de bestelling is nog niet verstuurd: Dan kunt u bellen met O513 622124 want dan kan het vaak nog worden opgelost.
3- Verkeerd besteld II.
U heeft per ongeluk een verkeerd artikel besteld en reeds ontvangen of de zending is al verstuurd: Volg dan de instructie van retour zenden.

3) Retourzendingen

1-Ik wil iets retour zenden
Indien u artikelen retour wilt zenden, dan dient u dit te melden. U dient het artikel binnen 5 dagen franco terug te sturen. Als het artikel door ons in goede orde is ontvangen kan het aankoopbedrag worden terug betaald.

 

 

4) Buitenland

In onze shop is het mogelijk om vanuit het buitenland te bestellen.
If shipping to your country is not possible please contact us for customized shipping.

Algemene Vooorwaarden

HISWA LIDMAATSCHAP

De Haan Jachttechniek is lid van de Hiswa Branche organisatie.
Derhalve zijn op alle met ons gesloten transacties de betreffende HISWA voorwaarden van toepassing.

Webshop Prijzen

Alle vermelde prijzen zijn exclusief BTW en exclusief verzending

Winkelwagen
Scroll naar boven
Scan de code